Aktualności

Porażka we własnej hali

Data: 14.10.2024 Kategoria: Zawody

W sobotę, 12 października br., w hali sportowej Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego odbył się drugi mecz sezonu siatkarskiego II ligi kobiet, w którym drużyna POLMOTORS KU AZS UBB Bielsko-Biała rywalizowała z TKS Tomasovią Tomaszów Lubelski. Niestety, inauguracja sezonu dla bielszczanek przed własną publicznością okazała się pechowa. Uległy one rywalkom 0:3 (18:25, 16:25, 21:25).

Pierwszy set rozpoczął się dynamicznie, jednak od samego początku to drużyna gości narzucała tempo gry. Tomasovia, dzięki mocnej zagrywce oraz skutecznym atakom na skrzydłach, szybko objęła prowadzenie. Mimo prób odrabiania strat przez KU AZS UBB, przewaga drużyny z Tomaszowa była zbyt duża. Set zakończył się wynikiem 25:18 na korzyść gości.

W drugiej partii zawodniczki z Bielska-Białej starały się wprowadzić zmiany w swojej grze, jednak Tomasovia nie zwalniała tempa. Wysoka skuteczność w obronie i precyzyjne ataki sprawiły, że Tomasovia ponownie dominowała na boisku. 

Trzeci set okazał się ostatnią szansą dla gospodyń na odwrócenie losów meczu. Początek partii był wyrównany, a kibice liczyli na przełamanie drużyny z Bielska-Białej. Jednak w końcówce rywalki z Tomaszowa Lubelskiego znów zaczęły budować przewagę, głównie dzięki efektywnej grze blokiem oraz minimalizowaniu własnych błędów. Ostatecznie Tomasovia zamknęła mecz, wygrywając trzeci set 25:21 i cały mecz 3:0.

Mimo przegranej, zawodniczki POLMOTORS KU AZS UBB pokazały momenty dobrej gry, zabrakło jednak konsekwencji i skuteczności w kluczowych momentach meczu. Tomasovia zagrała bardzo solidne spotkanie, prezentując świetną organizację w obronie i ataku.

Dla KU AZS UBB był to trudny początek sezonu, ale drużyna ma przed sobą jeszcze wiele spotkań. Czas na przełamanie już 19 października w Krośnie, gdzie akademiczki zmierzą si z miejscową drużyną Karpaty-PANS.

Wspierają nas:

polmotors.webp ncc.webp apm-logo-azs-ath.webp jantra.webp
umbb.webp sms.webp bks.webp jsk.webp

©2023 KU AZS UBB. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Dział Marketingu